sâmbătă, 21 august 2010

Ca sa incepem cu inceputul...

Sincer nu am vrut niciodata sa imi fac un blog, dar tot timpul, indiferent de context, eu trebuia sa "ma bag in seama" cu replica : "La mine la seminar..." urmata de o amintire de-a mea din cei mai frumosi ani ai mei petrecuti la Seminarul teologic.

Asa ca, acum 2 zile cand eram la Suceava impreuna cu 3 dintre cei mai buni prieteni ai mei: Stefuts, Tudor si Marius, si cand am inceput iarasi cu neterminabilile mele povesti... bunii mei prieteni au luat o decizie care, sincer, cred ca o sa imi faca bine, si mi-au spus sa imi fac un blog in care sa postez toate episoadele "La mine la seminar".

Prin urmare, uite-ma aici, cu primul meu post pe blogul:

la Mine la Seminar

5 comentarii:

  1. vai cat ma bucur! :) am sa il citesc in mod constant si am sa rad cu gura pana la urechi :))

    Bine ai venit si bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. uite cum te adaug eu frumos in blogroll. :D

    mai mai, spor la scris.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) atat bv tibi ca te'ai tinut de promisiune :D bafta si spor la scris ....little blind :">

    RăspundețiȘtergere
  4. Salve!

    Buna idee asta cu blogul, merita cinstita..cum stiti voi la seminar:))

    Spor la scris!

    RăspundețiȘtergere