miercuri, 6 octombrie 2010

Meditația de dimineață

Îmi cer scuze pentru îndelungata absență, dar sper ca această istorioară marca "La mine la seminar" să vă binedispună.

Vă spuneam că în fiecare dimineață după rugăciune urmează Meditația de dimineață...

Într-o dimineață când nu aveam somn, și bineînțeles nici nu învățam, colegul meu de bancă dormea foarte adânc. Și din cauza faptului că mă plictiseam de moarte, m-am gândit să râd puțin de el.

Așa că m-am aplecat ușor spre el și cu o voce cât se poate de blândă, i-am șoptit ”Marian..., Marian..., băi Marian...!!!”, și atunci când mi-a răspuns mai mult mormăit: ”Mmmmdeaaaaa...!!!” i-am cerut... random... 50 de lei.

Care credeți că a fost reacția lui? În secunda doi a băgat mâna în buzunar, a scos portofelul și mi-a întins o bancnotă de 50 de lei! I-am luat și i-am ținut la mine până la sfârșitul zilei când a vrut să își cumpere ceva și nu își gasea banii...

Bineînțeles că i-am returnat banii, însă de atunci nu a mai dormit săracul în clasa NICIODATĂ!!!

Ramaneti aproape pentru a afla si alte povesti din capitolul la Mine la Seminar...

2 comentarii:

  1. :)))))) vai ce entuziasmat am fost cand am vazut in topul blogroll-ului un subiect nou pe "La Mine La Seminar" :))

    imi amintesc cum ne povesteai tu astea toate :))

    Bravo! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cand mai postezi?:)):)) tare blogul;))

    RăspundețiȘtergere